Ruszył nowy format wideo „Super Expressu” z udziałem prezentera TVP

W sobotę 31 sierpnia br. swoją premierę miała seria wideo „Super Seriale”. Nowy format „Super Expressu” (Grupa ZRP Media) prowadzą Filip Antonowicz i Agnieszka Pyź.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Ruszył nowy format wideo „Super Expressu” z udziałem prezentera TVP
fot. mat. prasowy

Premierowe odcinki pojawiać się będą na nowym kanale YouTube “Super Expressu” w każdą sobotę o godz. 17 i trwać będą około 20 minut. Prowadzący skupiać się będą na najpopularniejszych polskich serialach znanych z ogólnodostępnych telewizji, takich jak „M jak miłość”, „Na Wspólnej”, „Barwy szczęścia”, „Przyjaciółki”, „Pierwsza miłość”, „Na dobre i na złe” czy „Ojciec Mateusz”.

Gospodarzami „Super Seriali” są Filip Antonowicz, wieloletni dziennikarz Radia Eska, a obecnie prowadzący „Pytanie na śniadanie” w TVP 2 oraz Agnieszka Pyź, redaktor prowadząca serwis internetowy SuperSeriale.se.pl.

Nowa propozycja dla widzów “SE”

- W każdym odcinku podsumujemy najważniejsze serialowe wydarzenia z minionego tygodnia, zastanawiamy się, co przyniesie naszym bohaterom przyszłość, jakie losy mogą ich spotkać. Co tydzień odkrywamy kulisy zdrad i dramatów, omawiamy najciekawsze wątki i zajmujemy się najbardziej szokującymi wypadkami, które przydarzyły się bohaterom. W programie znajdą się także zwiastuny nadchodzących premierowych epizodów - przekazała mediom Agnieszka Pyź.

- W programie prezentujemy nowych bohaterów, omawiamy wszystkie istotne zmiany w obsadach, będą ciekawostki zza kulis i newsy z planów filmowych. Oprócz cosobotnich premier będą też czasami pojawiać się odcinki specjalne - dodał Filip Antonowicz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day