Z „Super Expressu” odchodzi szef wideo Kamil Kacperczyk

Z wydawcą „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) po 5,5 roku pracy żegna się Kamil Kacperczyk, szef treści wideo - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego obowiązki przejmą inni menedżerowie z obszaru audio i wideo.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Z „Super Expressu” odchodzi szef wideo Kamil Kacperczyk
Kamil Kacperczyk, fot. twitter.com/Kamilczyk

Kamil Kacperczyk do końca marca ma jeszcze okres wypowiedzenia umowy z wydającą „Super Express” spółką Time. Według naszych ustaleń przechodzi na podobne stanowisko w innej firmie z branży mediów.

- Decyzję o odejściu z „Super Expressu” podjąłem sam. Otrzymałem dobrą ofertę i postanowiłem spróbować czegoś nowego. Moje odejście nie ma nic wspólnego z nową strategią wideo - dodał Kacperczyk. - „Super Express” to mój dom i rozstajemy się w bardzo dobrych stosunkach. Dziękuję moim koleżankom i kolegom za te blisko 6 lat wspólnej pracy i życzę samych sukcesów - podkreślił.

- Pozostaję w branży mediów i social mediów - przekazał nam. Konkretów na razie nie podaje.

W „Super Expressie” Kacperczyk pracował od połowy 2017 roku. Pełnił kolejno funkcje redaktora wideo, specjalisty ds. internetu i multimediów, producenta kreatywnego wideo i social media managera.

W połowie ub.r. objął funkcję head of video. Nadzorował wszystkie treści wideo, na czele z autorskimi programami publicystycznymi, sportowymi i rozrywkowymi, publikowane na kilku kanałach youtube’owych i fanpage’ach facebookowych „Super Expressu”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/super-express-zwiekszyl-przewage-nad-faktem-w-internecie-ps-z-onetem-przed-gazeta-wyborcza,7169715852863105a ##

Jędrzej Nowak, dyrektor treści audio i wideo w Grupie Time (oprócz „Super Expressu” obejmującej stacje radiowe), przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl, że obowiązki Kamila Kacperczyka zostaną rozdzielone między innych menedżerów z tego obszaru. Zaznaczył, że przez półtora roku dział audio i wideo rozrósł się z ośmiu do ok. 50 pracowników, a w br. ma dołączyć kolejne 30 osób.

- Odejście Kamila Kacperczyka ma związek z budowaniem nowej struktury. Wszystko, co dzieje się u nas od roku, to proces mający na celu stworzenie świetnie działającej machiny wytwarzającej treści wideo pod konkretnymi brandami. Budujemy strukturę headów odpowiedzialnych za poszczególne produkty, za nowe technologie produkcji, kreację i strukturę własnej dystrybucji. To kolejny krok w stronę mocnej profesjonalizacji produktów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?