Świat widziany oczami dziecka reklamuje sieć Ikea (wideo)

Spot z hasłem „Wonderful World” promuje ofertę Ikea w Kanadzie. W filmie pokazano świat widziany z perspektywy małej dziewczynki, podróżującej samochodem. Kampanię przygotowała agencja Rethink z Toronto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Świat widziany oczami dziecka reklamuje sieć Ikea (wideo)

Spot „Wonderful World” jest częścią szerszej kampanii pod hasłem „Beautiful Possibilities”, którą Ikea realizuje w Kanadzie. W trwającym 90-sek. Filmie główną bohaterką jest mała dziewczynka, która ogląda otaczający ją świat z okna samochodu, w którym podróżuje siedząc na tylnym fotelu. Widzi ludzi i dzieci w różnym wieku i w różnych sytuacjach. W tle słychać utwór Louisa Armstronga „It's a Wonderful World”.

Tą kampanią Ikea chce podkreślić, że przede wszystkim jej produkty mają umożliwić ludziom życie w lepszym, ładniejszym świecie.

- Naszym głównym celem jest jasne podkreślenie tego, że nadzieje , potrzeby i marzenia Kanadyjczyków przeplatają się z naszą wizją rozwoju firmy - mówi Lauren MacDonald, manager ds. marketingu w Ikea w Kanadzie.

Za kreację reklam odpowiada agencja Rethink z Toronto. To pierwsza kampania tej agencji dla Ikea w Kanadzie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?