Taika Waititi reżyseruje świąteczną reklamę Coca-Coli

Koncern Coca-Cola zaprosił Taika Waititi, laureata Oscara za najlepszy scenariusz adaptowany do filmu "Jojo Rabbit" do prac nad bożonarodzeniową kampanią marki. Tworzy ją agencja reklamowa Wieden&Kennedy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Taika Waititi reżyseruje świąteczną reklamę Coca-Coli

Świąteczna reklama Coca-Coli opowiada historię dziewczyny chcącej spędzić czas z ojcem, który musi pracować w okresie świątecznym.

Córka wręcza tacie list, który ma dostarczyć Mikołajowi. Ten zapomina go wysłać w drodze do pracy i to skłania go do szalonej podróży na biegun północny w poszukiwaniu Świętego Mikołaja.

Po odkryciu, że Świętego Mikołaja nie ma w domu, ojciec zachwyca się widokiem ciężarówki Coca-Coli jadącej z nim za kierownicą.

Po dostarczeniu listu, Mikołaj zgadza się podwieźć mężczyznę do domu, spełniając świąteczne życzenie jego córki, czyli spędzenie Bożego Narodzenia z tatą.

Kampania ma ruszyć w przyszłym miesiącu. Zazwyczaj Coca-Cola obchodzi okres świąteczny, organizując ogólnokrajową wycieczkę ciężarówką w nawiązaniu do świątecznej kampanii z 1995 roku. Z nieoficjalnych informacji wynika, że w tym roku prawdopodobnie jej nie będzie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana