Klienci Biedronki zebrali już 6 mln świeżaków, o 1,5 mln więcej niż rok temu

W ramach tegorocznej promocji „Gang świeżaków” klienci sklepów Biedronka za punkty zebrane za zakupy odebrali już ponad 6 mln sztuk tych pluszaków. Rok temu rozeszło się 4,6 mln maskotek - zarówno zdobytych w promocji, jak i kupionych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Klienci Biedronki zebrali już 6 mln świeżaków, o 1,5 mln więcej niż rok temu

Tegoroczna odsłona „Gangu świeżaków” ruszyła w sklepach Biedronka pod koniec sierpnia, a punkty za zakupy można było zbierać do 19 listopada. W promocji uwzględniane były każde jednorazowe zakupy za minimum 40 zł, za co dostawało się punkt, a dodatkowo po punkcie - jeśli wśród zakupów był owoc lub warzywo, jeśli zakup został zarejestrowany przy pomocy karty Moja Biedronka i jeśli kupiło się produkty specjalne za co najmniej 10 zł.

Świeżaka można było odebrać za 60 pkt lub 30 pkt z dopłatą w wysokości 19,99 zł. W tym roku sześć maskotek znanych z zeszłorocznej akcji (marchewka, jabłko, truskawka, brokuła, czosnek, bakłażan) dostępnych było w mniejszym rozmiarze, ponadto pojawiły się cztery nowe, duże pluszaki: groszek, rzodkiewka, kalafior i borówka.

Jeronimo Martins Polska poinformowało, że do 19 listopada klienci Biedronki odebrali ponad 6 mln sztuk świeżaków, z czego 60 proc. stanowiły te duże. Najpopularniejszym modelem okazała się borówka (1,1 mln sztuk), a kolejne miejsca zajęły pod tym względem rzodkiewka i kalafior. Świeżaki można jeszcze odbierać do 3 grudnia.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jeronimo-martins-wyniki-finansowe-pierwsze-trzy-kwartaly-2017 ##

W zeszłym roku podczas całej promocji rozeszło się 4,6 mln egz. świeżaków. Przy czym wtedy te maskotki można było zarówno odebrać za punkty z zakupów, jak też kupić (za 49,99 zł) bez konieczności zbierania jakichkolwiek punktów. Zainteresowanie akcją okazało się tak duże, że w listopadzie w wielu sklepach zaczęło brakować świeżaków.

Tegoroczną odsłonę promocji wspierały niestandardowe działania reklamowe, m.in. cykl „Teatrzyk Świeżaków” emitowany w TVN przed „Faktami”. Z kolei ponad 700 tys. zł  wpływów ze sprzedaży w ramach promocji w pierwszy weekend września przekazano na rzecz Caritas Polska.

- Z dużą ciekawością obserwujemy to, jak zmienia się zapotrzebowanie na konkretne świeżaki w zależności od danego okresu czy regionu. Należy podkreślić jednak, iż poza walorem rozrywkowym, ważne jest dla nas również to, by rodzice aktywnie włączali się w tę akcję i przy każdej okazji - z pomocą świeżaków - namawiali dzieciaki do spożywania warzyw i owoców. Otrzymujemy wiele sygnałów, że nasza akcja pomaga w osiąganiu tego celu - komentuje Katarzyna Scheer, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najtansze-sklepy-w-polsce-biedronka-lidl-i-auchan-najdrozszy-piotr-i-pawel ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie