Świnki skarbonki reklamują konto w BGŻOptima (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa konta oszczędnościowego w BGŻOptima. Akcję przygotowały agencja reklamowa Tippingpoint i dom mediowy Initiative.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania konta oszczędnościowego w BGŻOptima informuje, że na tym rachunku oprocentowanie wynosi 5,8 proc. dla środków już zgromadzonych, a 6,5 proc. - dla nowych wpływów wynoszących do 40 tys. zł. Reklamy podkreślają też, że z konta można bezpłatnie wypłacać pieniądze bez limitu i jakichkolwiek opłat, zachowując wypracowane odsetki.

Motywem głównym akcji reklamowej są sympatyczne świnki skarbonki. - Jesteśmy bankiem specjalizującym się wyłącznie w oszczędzaniu, dlatego zdecydowaliśmy się na wykreowanie własnej gwiazdy, będącej symbolem i ambasadorem oszczędzania. Mamy nadzieję, że zmotywuje ona wszystkich do regularnego odkładania pieniędzy - argumentuje Karolina Sudwoj-Nogalska, dyrektor departamentu marketingu w BGŻOptima  

Działania reklamowe - rozpoczęte 9 kwietnia, a zaplanowane do 20 maja - obejmują telewizję (największe stacje) oraz internet. Kreacją i produkcją na potrzeby kampanii zajęła się agencja reklamowa Tippingpoint, a za planowane i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry