Sylwia Bilska customer directorem w Tesco Central Europe

Sylwia Bilska objęła stanowisko customer directora w Tesco Central Europe. Odpowiada na nim m.in. za marketing i rozwój firmy oraz e-commerce. Wcześniej pracowała m.in. w PayU i Philip Morris International.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Sylwia Bilska customer directorem w Tesco Central Europe
Sylwia Bilska

Jako customer director w Tesco Central Europe Sylwia Bilska odpowiada za Polskę, Czechy, Słowację i Węgry. Obszary jej działania to m.in. marketing i rozwój, strategia wzrostu, e-commerce, mobile i usługi finansowe.

Od 1 lutego ub.r. do kwietnia br. Sylwia Bilska była członkiem rady nadzorczej Dotpay i wiceprzewodniczącym rady nadzorczej eCardu, z którym Dotpay się połączył. W latach 2014-2016 pracowała w PayU, najpierw jako dyrektor marketingu na Europę Centralną i Wschodnią, potem jako commercial director na Polskę i Europę Centralną, a następnie pełniła funkcję dyrektora generalnego na Polskę.

Od grudnia 2012 do lutego 2014 roku była sales channels development&strategy directorem w Philip Morris Polska. Wcześniej przez około cztery lata była związana z Avon Cosmetics, gdzie zajmowała m.in. stanowisko dyrektora marketingu na Europę Centralną i Wschodnią.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali