Sylwia Burdziałowska i Marcel Zawadzki w zespole Proomni

Sylwia Burdziałowska i Marcel Zawadzki dołączyli do Proomni, spółki digital marketingowej będącej częścią Grupy Komunikacja Plus.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Sylwia Burdziałowska i Marcel Zawadzki odpowiadają za działania e-commerce w zespole Tomasza Kwiatkowskiego, head of e-commerce.

Sylwia Burdziałowska objęła stanowisko senior e-commerce account managera w Proomni, gdzie koordynuje pracę zespołu client service. Odpowiada m.in. za wprowadzenie produktów marki Trefl na polski Amazon. Ponadto wspiera rozwój sprzedaży firmy Inglot na Amazon na wybranych rynkach europejskich.

Posiada ponad 5 letnie doświadczenie w kierowaniu projektami e-commerce, Digital, Print i IT przy realizacji kampanii na poziomie globalnym i lokalnym. W ramach kompleksowej obsługi w Pathfinder 23 wspierała działania Royal Canin w zakresie strategii w obszarze e-commerce.. Przy współpracy z międzynarodowymi markami takimi jak: Royal Canin, COTY i Procter & Gamble była odpowiedzialna za tworzenie globalnego contentu oraz wytycznych dla rynków lokalnych. Odpowiadała również za lokalne adaptacje i implementację contentu na stronach e-retailerów. W EG+ Worldwide nadzorowała natomiast kampanie cross-channel Hewlett-Packard promujące obecne i nowe produkty firmy wprowadzane na rynek. Wcześniej związana zawodowo z takimi firmami jak: IMB i Unilever.

Marcel Zawadzki objął funkcję project managera. Po przejściu do Proomni zajmuje się obsługą sprzedaży e-commerce na rynku niemieckim. Zarządza m.in. kontem Seller marki Inglot na Amazon oraz odpowiada za obsługę pozostałych platform marketplace w Niemczech tj.: eBay oraz Zalando.

Marcel Zawadzki karierę zawodową w  branży e-commerce rozwija od 2018 roku. Od początku zdobywa kompetencje po agencyjnej stronie branży (pracował m.in. w Pathfinder23). Pierwsze kroki zawodowe stawiał realizując globalne projekty contentowe oraz biorąc udział w projekcie budowania strategii e-commerce dla jednej z największych firm kosmetycznych na świecie.

Następnym etapem w jego karierze była obsługa Royal Canin na rynkach skandynawskim i holenderskim. Jego głównym zadaniem było rozbudowywanie relacji z klientem tworząc projekty contentowe i rekomendacje strategiczne w obszarze e-commerce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami