„Regeneracja przyszłości” w kampanii nowych kosmetyków Syoss SalonPlex

Firma Henkel Polska wprowadziła na rynek nową linię kosmetyków do odbudowy włosa - Syoss SalonPlex. Za działania wizerunkowe i kampanię promocji sprzedaży wspierające ich debiut odpowiada Albedo Marketing.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Regeneracja przyszłości” w kampanii nowych kosmetyków Syoss SalonPlex

Nowa seria kosmetyków do włosów Syoss SalonPlex jest pozycjonowana jako „regeneracja przyszłości”. Hasło „generacja” dedykowane marce stanowi fundament całej komunikacji związanej z wprowadzeniem nowej linii na rynek.

Kluczowym elementem promocyjnym jest edukacyjna strona internetowa. Interaktywna platforma umożliwia poznanie innowacyjnych cech produktu wynikających z zastosowania technologii SalonPlex. Mechanizmem wspierającym zdobywanie wiedzy jest konkurs prowadzony w formie quizów. Pytania w nich są systematycznie zmieniane. Henkel akcją tą chce dotrzeć nie tylko do obecnych, ale także przyszłych potencjalnych klientów, dlatego do udziału w konkursie nie jest wymagany zakup produktów z linii Syoss SalonPlex.

Poza stroną internetową do komunikacji z odbiorcami wykorzystano materiały POS. Działania zostały wzbogacone również akcjami prowadzonymi we współpracy z influencerami.

Za całość akcji odpowiada agencja Albedo Marketing.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek