Sześć ofert w przetargu na kampanię promującą program „Owoce i warzywa w szkole”

W odpowiedzi na przetarg Agencji Rynku Rolnego dotyczący przygotowania i realizacji kampanii promującej program „Owoce i warzywa w szkole” wpłynęło sześć ofert. Budżet zaplanowanych działań wynosi blisko 3,1 mln zł brutto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Sześć ofert w przetargu na kampanię promującą program „Owoce i warzywa w szkole”
PAP / Marcin Bielecki<!-- 1.1553s -->

Oferty w przetargu ARR złożyły agencje: Tarraya, Codemedia, Fabryka Komunikacji Społecznej oraz trzy konsorcja: pierwsze złożone z firm Partner of Promotion i Foszer Sawicki Multimedia Agency, drugie złożone z firm BERM, Vision Group i Younger PL oraz trzecie składające się z firm .bringMore Advertising i Media Group.

Ofertę z najniższą ceną złożyła Codemedia (2,883 mln zł). Najwyższą cenę z kolei ma propozycja Fabryki Komunikacji Społecznej -  3,084 mln zł.

Zaplanowane działania obejmować będą serial animowany, piosenkę, reklamy w radiu, telewizji, internecie, działania public relations, media społecznościowe i dedykowany serwis internetowy. Do zadań agencji należeć będzie opracowanie koncepcji kampanii, produkcja reklam i jej realizacja. Budżet kampanii wynosi 2,513 mln zł netto (3,091 mln zł brutto). Ma zostać zrealizowana jeszcze w tym roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych