Szybki rozwój szerokopasmowego dostępu do internetu

89,9 miliona amerykańskich domostw będzie miało do 2011 roku szerokopasmowy dostęp do internetu - prognozuje eMarketer.

MarketingVOX - km
MarketingVOX - km
Udostępnij artykuł:

Liczba ta będzie wtedy stanowić 69,3 procent ze 129,7 miliona wszystkich gospodarstw domowych, jakie będą znajdować się w USA.

Na koniec 2006 roku za pomocą szerokopasmowego łącza do sieci logowało się 45,9 procent domostw (54,6 miliona). Na koniec tego roku ma to być już ponad połowa (53,6 procent, 65 milionów domostw). Według prognozy w kolejnych latach sytuacja ma wyglądać następująco: 2008 – 60,1 procent, 74,1 miliona; 2009 – 64,6 procenta, 81,1 miliona; 2010 – 67,6 procent, 86,2 miliona i jak wspomniano 2011 – 69,3 procenta, 89,9 miliona.

eMarketer za szerokopasmowe, przyjął połączenie internetowe o prędkości co najmniej 200 kb/s w jednym kierunku.

Na koniec 2006 roku na całym świecie szerokopasmowy dostęp do internetu miało około 250 milionów domostw, najwięcej w USA (54,6 miliona, 45,9 procent wszystkich amerykańskich domostw) i Chinach (46,6 miliona, 12,6 procenta wszystkich chińskich domostw).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych