Szymon Demirkol head of creative w K2 Create

Szymon Demirkol dołącza do agencji K2 Create (Grupa K2). Razem z Magdaleną Banasik będzie zarządzał działem kreacji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Szymon Demirkol head of creative w K2 Create
Szymon Demirkol

Szymon Demirkol odpowiada za jakość produktu kreatywnego agencji oraz projekty new businessowe. W zarządzaniu działem kreacji wspiera Magdalenę Banasik, która z kolei dba o zawodowy rozwój członków zespołu kreatywnego i ścieżki kariery w dziale kreacji oraz reprezentuje agencję na forum organizacji branżowych.

- Kilkanaście lat doświadczenia w najbardziej kreatywnych agencjach reklamowych, dziesiątki projektów dla niezwykle wymagających klientów w branży, wiele nagród i wyróżnień (KTR, Effie, MIXX, Innovation, Cannes Lions), połączenie reklamowej pasji, zdrowego rozsądku, błyskotliwego poczucia humoru i pozytywnej energii. Bardzo się cieszę, że Szymon będzie teraz podbijał komunikacyjny świat razem z K2 Create - mówi Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający K2 Create.

Ostatnio w Gong

Demirkol do K2 Create przeszedł z agencji Gong, gdzie był odpowiedzialny za obsługę marek Netflix i ING.

Jest współtwórcą m.in. kampanii z Dawidem Podsiadło promującej drugi sezon serialu Wiedźmin czy kampanii repozycjonującej bank ING skierowanej do Generacji Z.

Wcześniej na stanowiskach seniorskich pracował w Heart and Brain, FCB Bridge2fun i Grey Group, a karierę zaczynał w agencji G7 w 2007 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"