Szymon Majewski czaruje w reklamie Plusa

Ruszyła kampania reklamowa Plusa (Polkomtel), wspierająca ofertę zakupu u operatora sprzętów na raty 0% bez kosztów abonamentu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Szymon Majewski czaruje w reklamie Plusa

W spocie reklamowym "Magiczne okazje tylko w Plusie" ambasador marki Szymon Majewski wciela się w magika, który przywołuje najlepsze oferty smartfonów u operatora. Teraz w Plusie klienci mogą kupić na raty 0% np. Motorolę One Fusion+ z wysuwanym aparatem.

Kampania obejmuje telewizję, radio i internet.

Kreacją zajęła się agencja Scholz&Friends Warszawa, spot nakręcił i wyreżyserował Łukasz Jaworski, za realizację odpowiadał dom produkcyjny TFP, za postprodukcję - Rio De Post, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.

Metryczka kampanii:

Kampania: Plus sprzęty bez kosztów abonamentu

Nazwa reklamy: Magiczne okazje tylko w Plusie

Klient: Polkomtel Sp. z o.o.

Agencja: Scholz & Friends Warszawa Sp. z o.o.

Reżyser: Łukasz Jaworski

Operator obrazu: Piotr Śliskowski

Scenariusz: Rafał Szultk, Chrystian Kaczorek

Muzyka: Guyler Salt "Roun Round"

Producent: Ryszard Kłosowski

Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.

Postprodukcja: Rio De Post

Dom mediowy: Vizeum

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych