Szymon Majewski Show traci widzów

Dziesiąta edycja „Szymon Majewski Show” - po trzech odcinkach - ma średnio 2,46 mln widzów. To nieznacznie mniej niż przed rokiem, kiedy format notował 2,58 mln widzów oraz o blisko milion osób mniej niż wiosną 2008 roku.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Format zapewnia TVN 18,26 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz blisko 20 proc. w komercyjnej grupie docelowej – wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla portalu Wirtualnemedia.pl. Przed rokiem udziały wynosiły odpowiednio 18,9 i 19,2 proc.  (4+ oraz 16-49), zaś dwa lata temu 25,61 i 25,68 proc. (4+ i 16-49).  

TVN podczas emisji programu zajmuje trzecią pozycję na rynku. Pierwsza w grupie 4+ jest Dwójka emitująca „Kulisy M jak miłość” oraz „Tomasz Lis na żywo” (3,56 mln widzów i 26,3 proc. udziału). Druga pozycja  (pierwsza w grupie 16-49) przypada Polsatowi z 2,93 mln widzów i 21,71 proc. udziału w rynku (w grupie komercyjnej 28,13 proc. udziału).

Show przyciąga głównie kobiety (59 proc.). Widzowie formatu są zróżnicowani wiekowo, najwięcej jest ich wśród osób między 30 a 34 rokiem, 55 a 59 rokiem oraz tradycyjnie dla niemal wszystkich programów - wśród emerytów.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK