Szymon Majewski zostaje w TVN

Dziewiąty sezon "Szymon Majewski Show" oglądało średnio 2,83 mln widzów a wpływy reklamowe wyniosły 17 mln zł. - Program będzie kontynuowany w wiosennej ramówce - zapewnia Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, z-ca dyrektora programowego TVN.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

Najwięcej widzów miał odcinek z 30 listopada, który zobaczyło 3,77 mln osób - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Najmniejszym zainteresowaniem - zaledwie 2,19 mln widzów - cieszył się odcinek pokazany 7 września.  

TVN w trakcie emisji programu zajęła drugą pozycja exequo z Polsatem, emitującym filmy fabularne. Liderem była TVP1  z 3,15 mln widzów i 23,85 proc. udziału w rynku. 

Show najchętniej oglądały kobiety, mieszkańcy małych i największych miast. Wpływy cennikowe przy programie wyniosły blisko 17 mln złotych (dane bez rabatów).

TVN jest zadowolona z wyników programu i jego kształtu. - Nie ma potrzeby podejmowania jakichś nadzwyczajnych działań. Natomiast oczywiście rozmawiamy z samym Szymonem i producentami programu o tym co nam się podoba, a co nie - mówi nam Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.

- Wiadomo, że w takim programie zdarzają się lepsze i gorsze pomysły, a nawet te dobre w pewnym momencie po prostu się wyczerpują. Ten program to jest żywa materia, nie ma wzorca, do jakiego można się odwołać jak w zakupionym formacie - tłumaczy Czaja. - Kiedy wyczerpie się formuła "Szymon Majewski Show" to będziemy myśleć o nowych propozycjach , ale to jeszcze nie jest ten moment. Wiosną "SMS" na pewno będzie w ramówce - zapewnia.

Program od wiosny 2005 roku dla stacji produkuje firma Rochstar. Wcześniej Szymon Majewski prowadził inny rozrywkowy format TVN - "Mamy Cię!".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"