Szymon Olejniczakowski szefem new business w Focus Media Group

Szymon Olejniczakowski dołączył do Focus Media Group, obejmując stanowisko new business directora. Poprzednio pełnił taką samą funkcję w Loyalty Point.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Szymon Olejniczakowski szefem new business w Focus Media Group
Szymon Olejniczakowski

Olejniczakowski będzie odpowiedzialny za współtworzenie strategii rozwoju działań sprzedażowych oraz pozyskiwanie nowych klientów dla agencji wchodzących w skład grupy. Przed dołączeniem do firmy odpowiadał za działania new business w spółce Loyalty Point.

Z branżą marketingową Olejniczakowski związany jest od ponad 10 lat. Doświadczenie zdobywał, zajmując się pozyskiwaniem klientów m.in. dla agencji  BTL Point Group, EMLAB, Media Forum, Tailor&Baker czy HealthWay.

Focus Media Group to niezależny holding agencji reklamowych, pracuje m.in. dla PZU, Dell EMC, Telewizji Polsat, Mercedes-Benz, Brown-Forman, Philip Morris Polska Distribution, Velux, Bouygues Immobilier Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem