Szymon Szmigiel: z CDA do Channel Factory

Po ponad trzech latach Szymon Szmigiel kończy współpracę z biurem reklamy serwisu wideo CDA. Przechodzi do firmy Channel Factory, zajmującej się reklamą na YouTube.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Od stycznia 2018 r. Szymon Szmigiel w CDA współtworzył biuro reklamy jako digital director. Był odpowiedzialny za rozwój i wzrost przychodów. Odpowiadał przede wszystkim za sprzedaż i budowanie relacji z domami mediowymi oraz współpracę z klientami agencyjnymi. Rozwijał i nadzorował także ofertę serwisu w obszarze video programmatic. Jego obowiązki przejmie Karol Kowalski, który prowadził z nim biuro reklamy CDA.

Przed przyjściem do CDA Szmigiel pracował w TogetherData, gdzie odpowiadał za rozwój produktów reklamowych i działania sprzedażowe. Wcześniejsze doświadczenia gromadził w Wirtualnej Polsce jako szef działu sprzedaży oraz w NetSprint jako dyrektor działu sprzedaży agencyjnej. W latach 2008-2011 był członkiem zarządu IAB Polska.

Szmigiel w Channel Factory

Od 19 lipca br. Szymon Szmigiel współpracować będzie z firmą Channel Factory, która rozpoczyna działalność w Polsce. Jako sales director będzie odpowiadał za zarządzanie biurem i rozwój sprzedaży firmy.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych