T-Mobile z reklamą oferty dla firm MagentaBiznes

Startuje nowa kampania T-Mobile z ofertą dla firm, MagentaBiznes bez limitów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Dzięki ofercie MagentaBiznes klienci T-Mobile mają dostęp do internetu bez limitu prędkości i bez limitu danych oraz nielimitowanych rozmów na terenie Polski i Unii Europejskiej. Użytkownicy, którzy zdecydują się na tę usługę, będą mogli nabyć smartfon Samsung Galaxy S22 z ratą 75 zł miesięcznie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sonia-bohosiewicz-t-mobile-polska-reklama ##

W ramach kolejnej odsłony kampanii MagentaBiznes będzie można ponownie zobaczyć trzech zadowolonych klientów T-Mobile: cukierniczkę Dominikę Matysiak (Domo Bake), architekta Jakuba Szczęsnego (Studio Projektowe SZCZ) i właściciela firmy turystycznej „offroad” Tomasza Maja (Land4travel), którzy od lat korzystają z naszych usług. Choć każdy z nich mierzy się na co dzień z różnymi wyzwaniami, to łączy ich jedno – totalny brak limitów w ofercie MagentaBiznes.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience przy wsparciu agencji DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie poprowadzi VMLY&R, zaś za zakup mediów odpowiedzialny jest Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"