T-Mobile uruchamia komercyjnie UMTS900

T-Mobile Polska uruchamia komercyjnie technologię UMTS900, zwiększając zasięg szybkiego mobilnego internetu.

km
km
Udostępnij artykuł:

T-Mobile podaje, że będąca uzupełnieniem warstwy UMTS2100 technologia UMTS900 jest uruchamiana m.in. w miejscach, w których usługi szybkiego mobilnego internetu w chwili obecnej są dostępne w sposób ograniczony. Po wdrożeniu UMTS900 na tych obszarach możliwe ma być świadczenie usług szybkiej transmisji danych HSPA+ z prędkościami do 21 Mbps.

Jednocześnie UMTS900 pozwala na pokrywanie zasięgiem obszarów w większych odległościach od stacji bazowych. Ma to być szczególnie zauważalne na obszarach o niskiej gęstości zaludnienia, czy wzdłuż tras kolejowych.

grafika
grafika

Obecnie z usług szybkiego mobilnego internetu w technologii UMTS900 mogą korzystać mieszkańcy 13 regionów Polski: białostockiego, elbląskiego, ełckiego, gorzowskiego, krośnieńskiego, nowosądeckiego, olsztyńskiego, przemyskiego, rzeszowskiego, szczecińskiego, tarnobrzeskiego, tarnowskiego i zielonogórskiego. Wraz z prowadzeniem prac modernizacji sieci T-Mobile, technologia UMTS900 ma być wkrótce udostępniania w kolejnych regionach kraju.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu