T-Series pierwszym kanałem na YouTube ze 100 mln subskrybentów. Pokonał PewDiePie

T-Series jest pierwszym kanałem w historii YouTube’a posiadającym ponad 100 mln subskrybentów. Konto publikujące indyjskie klipy muzyczne oraz trailery filmowe z Bollywood pod względem liczby fanów pokonało PewDiePie, najpopularniejszego dotąd youtubera, który ma na koncie ponad 96 mln subskrypcji.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Kanał T-Series funkcjonuje na platformie YouTube od marca 2006 r. W swojej ofercie ma głównie teledyski prezentujące popularną muzykę indyjską oraz zwiastuny filmów produkowanych przez Bollywood.

Od kilku lat popularność T-Series dynamicznie rosła, w ostatnich miesiącach media zwracały uwagę na to że hinduska platforma może zagrozić twórcom gromadzącym na swoich kontach najlepsze statystyki dotyczące odtworzeń i subskrypcji.

Teraz granica została przekroczona. T-Series jako pierwszy kanał w historii YouTube’a zanotował liczbę subskrypcji przekraczającą 100 mln przy łącznej liczbie wyświetleń materiałów na poziomie ponad 71,7 mld.

 

grafika

Dzięki tym statystykom T-Series okazał się wygrany w konfrontacji z PewDiePie, najbardziej znanym youtuberem, który na razie może się pochwalić mniejszą liczbą subskrypcji przekraczającą obecnie 96,1 mln.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"