T-Series pierwszym kanałem na YouTube ze 100 mln subskrybentów. Pokonał PewDiePie

T-Series jest pierwszym kanałem w historii YouTube’a posiadającym ponad 100 mln subskrybentów. Konto publikujące indyjskie klipy muzyczne oraz trailery filmowe z Bollywood pod względem liczby fanów pokonało PewDiePie, najpopularniejszego dotąd youtubera, który ma na koncie ponad 96 mln subskrypcji.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Kanał T-Series funkcjonuje na platformie YouTube od marca 2006 r. W swojej ofercie ma głównie teledyski prezentujące popularną muzykę indyjską oraz zwiastuny filmów produkowanych przez Bollywood.

Od kilku lat popularność T-Series dynamicznie rosła, w ostatnich miesiącach media zwracały uwagę na to że hinduska platforma może zagrozić twórcom gromadzącym na swoich kontach najlepsze statystyki dotyczące odtworzeń i subskrypcji.

Teraz granica została przekroczona. T-Series jako pierwszy kanał w historii YouTube’a zanotował liczbę subskrypcji przekraczającą 100 mln przy łącznej liczbie wyświetleń materiałów na poziomie ponad 71,7 mld.

 

grafika

Dzięki tym statystykom T-Series okazał się wygrany w konfrontacji z PewDiePie, najbardziej znanym youtuberem, który na razie może się pochwalić mniejszą liczbą subskrypcji przekraczającą obecnie 96,1 mln.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu