Tadeusz Żórawski uruchamia projekt SmartHuman wspólnie z Brain Embassy

Tadeusz Żórawski, wieloletni szef domu mediowego UM (IPG Mediabrands) oraz PHD (OMD Poland) uruchomił projekt SmartHuman, który zajmie się organizacją cyklicznych spotkań poświęconych nowym technologiom. Partnerem projektu jest Brain Embassy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Celem SmartHuman jest zbudowanie społeczności i prowadzenie serii wydarzeń, konferencji, prezentacji, warsztatów, na których przekazywana będzie skondensowana wiedza o rozwiązaniach w sześciu obszarach: smart connections, health, home, travel, work and world, dostępnych na świecie i w Polsce.

- W trakcie tych sesji będzie można zobaczyć co czeka nas w każdym z tych obszarów, technologie, które wydają się przyszłością, ale w rzeczywistości już istnieją. Cele spotkań to przekazanie wiedzy, dostarczenie inspiracji i networking ze wszystkimi osobami, które są zainteresowane tym obszarem - mówi Tadeusz Żórawski portalowi Wirtualnemedia.pl. Partnerem programu jest Brain Embassy. Tadeusz Żórawski przy tym przedsięwzięciu współpracuje też z firmą Enky Consulting, z agencjami Social Tigers i firmą Performance Academy. Projekt skierowany jest m.in. do korporacji, konsultantów i startupów.

- Jestem też otwarty na partnerstwa z klientami, firmami i mediami, które chciałyby zaangażować się w ten projekt. Z wielu źródeł słyszę, że taki rodzaj działalności jest bardzo potrzebny i przydatny do rozwoju rynku. Jest sporo wiedzy, ale jest rozproszona, konferencje na te tematy odbywają się nieregularnie i niekiedy trudno przewidzieć ich poziom. Z kolei na wydarzeniach, na których przedstawiam moje prezentacje, zwykle cieszę się bardzo wysokimi ocenami, co skłoniło mnie do tego, żeby uruchomić autorski program w tym zakresie. Od lat moimi pasjami są nowe technologie i psychologia człowieka - bo to od niego zależy czy jakieś nowe rozwiązanie się przyjmie, czy też nie - podkreśla Tadeusz Żórawski.

Pierwsze spotkanie SmartHuman (ma być ich 24 w ciągu całego roku) odbędzie się 28 sierpnia w Brain Embassy. Spotkania będą płatne i trwać 1,5 godziny.

Tadeusz Żórawski w lutym br., po półtora roku pracy, odszedł z domu mediowego PHD Poland. Już wtedy zapowiedział, że planuje poświęcić się własnym przedsięwzięciom. Niedługo po rozstaniu z PHD zajął się projektem „Kuria marketerów” w ramach IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Skupia się tam m.in. nad pracami związanymi z projektem nowego badania mediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii