Tajni agenci monitorują ceny w nowej kampanii Carrefour

Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za strategię i kreację nowej kampanii Carrefour „500 cen równamy do najniższych”. Wielokanałowa kampania obejmuje telewizję, digital, social media oraz POS.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Tajni agenci monitorują ceny w nowej kampanii Carrefour

W idei kreatywnej kampanii „500 cen równamy do najniższych” wykorzystano motyw szpiegowania oraz monitorowania cen. Spot w reżyserii Piotra Janowskiego przedstawia dwoje pracowników sieci Carrefour, którzy jako tajni agenci podglądają najniższe ceny w innych sklepach.

Za strategię, kreację kampanii oraz nadzór produkcyjny odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, która od 2009 roku zajmuje się obsługą komunikacyjną brandów z portfolio Carrefour Polska. Spoty 30- i 15-sekundowe wyreżyserował Piotr Janowski. 

Należące do Publicis Groupe agencje Performics i Prodigious zajęły się odpowiednio strategicznym planowaniem i zakupem mediów digital oraz postprodukcją. Za produkcję odpowiada Tank Production, a Arena Media oraz Pure Play – planowanie i zakup mediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów