„Talizman” od Allegro najpopularniejszą reklamą na polskim YouTube w listopadzie (TOP5)

Zestawienie YouTube Ads Leaderboard za listopad 2017 otwiera świąteczna reklama „Talizman” Allegro. Podium uzupełniają spoty interaktywnych jajek Hatchimals oraz reklama z Tomaszem Oświecińskim zachęcającym do treningów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W listopadzie polscy internauci najchętniej oglądali na YouTube spot „Talizman” Allegro. Opowiada on historię chłopca i jego indiańskiego talizmanu, który przynosi szczęście i pomaga w trudnych chwilach. Wideo zachęca także do dzielenia się z innymi.

Drugie miejsce  zajął lider październikowego zestawienia, czyli film „Jajka Hatchimals Uuboxing Open Box” pokazujący, jak dzieci opiekują się wyjętym z pudełka jajkiem, a dzięki ich staraniom w końcu wykluwa się z niego pluszowy stworek.

Na trzecim miejscu znalazła się z kolei reklama portalu Budujmase.pl z udziałem aktora i trenera personalnego Tomasza Oświecińskiego, który zachęca w niej do rozpoczęcia treningów siłowych.

Miejsce czwarte przypadło reklamie promującej popularną akcję sieci Biedronka „Gang Świeżaków 2”.

 Zestawienie zamyka natomiast utrzymany w parodystycznej konwencji film „Rodzina Oddano - #1 Porachunki” z Andrzejem Grabowskim i Tomaszem Oświecińskim w rolach gangsterów.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny