Tauron wybiera agencje kreatywne do dwuletniej współpracy

Spółka Tauron Sprzedaż rozpoczęła przetarg na kompleksową obsługę kreatywną - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wybierze w nim maksymalnie cztery agencje, z którymi będzie pracować przez dwa lata. Budżet, jaki na to przeznaczy wynosi 6,5 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg dotyczy zawarcia umowy ramowej na kompleksową obsługę kreatywną w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych oraz innych działań marketingowych. Tauron planuje w nim wybrać kilka agencji, jednak nie więcej niż cztery.

Wybrane w przetargu agencję będą odpowiadać m.in. za opracowywanie koncepcji kreatywnych dla kampanii reklamowych,  przygotowywanie projektów akcji ambientowych, konkursów, loterii, akcji dodatkowych wspierających kampanie reklamowe lub innych działań marketingowych skierowanych do klientów, opracowywanie koncepcji kreatywnych dla grup produktów, przygotowanie koncepcji kreatywnej dla nowego produktu do kanałów własnych.  Zajmą się też przygotowywaniem projektów programów lojalnościowych, kompleksowym przygotowywaniem materiałów marketingowych w tym tekstów, grafik oraz produkcji dźwiękowych czy wideo wynikających z koncepcji kreatywnej / projektu akcji / projektu programu.

Umowa ze zwycięskimi agencjami zostanie zawarta na 2 lata. Budżet wynosi 6,5 mln zł. Zainteresowani mogą składać oferty do 13 października br. 

Obecnie obsługą kreatywną Tauronu

zajmują się agencje Czart, Twożywo, S4 i Space of Ad wybrane w przetargu pod koniec 2021 roku.

Spółka w ostatnim czasie

rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową jej kampanii - do współpracy wybrała Starcom i UM.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]