TBWAPR zdobyła nowego klienta!

Agencja TBWAPR, należąca do grupy TBWACommunication Group, zajmie się obsługą public relations marki MacroForce należącej do portfolio produktów firmy Cintamani Poland

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Projekt, który agencja TBWAPR poprowadzi dla MacroForce, zakłada aktywną komunikację z grupą docelową (kobiety w wieku 20-50, mieszkanki dużych miast) poprzez kompleksowe relacje z wybranymi mediami. Do zadań agencji należy również realizacja konkursów promocyjnych w prasie, radiu oraz internecie.

MarcoForce to suplement diety zawierający unikatową substancję pozyskiwaną ze ścian komórek drożdży piekarskich - beta-glukan, który wzmacnia odporność organizmu. Środek ten można stosować profilaktycznie lub w stanach osłabienia w wyniku infekcji, stresu, niewłaściwej diety czy też przy chorobach przewlekłych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek