Teatr Telewizji w TVP1 śledzi 338 tys. widzów. „Badyle” hitem

Spektakle Teatru Telewizji w sezonie 2020/2021 ogląda średnio 338 tys. widzów. Dotychczas hitem był spektakl „Badyle”, który zgromadził 338 tys. oglądających.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
Teatr Telewizji w TVP1 śledzi 338 tys. widzów. „Badyle” hitem
Spektakl „Badyle”

Teatr Telewizji na antenie TVP1 oglądać można w poniedziałki o godz. 21.00, począwszy od 14 września ub.r. Średnia widownia spektakli pokazanych do 29 marca br. wyniosła 338 tys. osób, co przełożyło się na 2,53 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,37 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,79 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się premierowy spektakl „Badyle”, pokazany 23 listopada br. Zgromadził przed telewizorami 613 tys. oglądających.

grafika

Jedynka w paśmie nadawania Teatru Telewizji zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy m.in. hitowy serial „M jak miłość”, osiąga 20,18 proc. udziału. Drugi jest Polsat (filmy fabularne; 8,81 proc.), a trzeci - TVN (m.in. „Milionerzy”; 8,32 proc.). Należy pamiętać, że Tatr Telewizji to misyjna audycja skierowana do bardziej wymagającego widza.

grafika
mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu