„Tele Tydzień” liderem tygodników, pisma plotkarskie w czołówce (top 61)

W kwietniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma z segmentu yellow. Top 61 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu br. wyniosła 942 746 egz. i w porównaniu do kwietnia 2013 roku była niższa o 0,70 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się w skali roku o 4,31 proc. do poziomu 576 546 egz.

Ostatnią pozycję na podium zajął inny telewizyjny magazyn także wydawany przez Bauera - „To & Owo”. W kwietniu br. średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmalała o 5,43 proc. do poziomu 371 913 egz.

Tuż za podium uplasował się tygodnik „Twoje Imperium” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był piąty. Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 298 331 egz., po wzroście o 0,01 proc.

Oczko niżej znalazł się „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś), który zanotował największy spadek w zestawieniu - o 9,34 proc. do 297 740 egz. W kwietniu ub.r. pismo to zajmowało miejsce czwarte.

Z kolei największy wzrost średniej sprzedaży ogółem w pierwszej dziesiątce rankingu zanotował „Kurier TV” (Tygodnik Powszechny), który w zestawieniu awansował z miejsca dziesiątego na dziewiąte. Jego wynik zwiększył się bowiem o 9,86 proc. i uplasował się na poziomie 192 112 egz.Ogółem w top 10 aż pięć pozycji zajęły tygodniki z segmentu yellow. Trzy miejsca należały do magazynów telewizyjnych. Ponadto w pierwszej dziesiątce rankingu znalazł się tygodnik opinii oraz magazyn poradnikowy.

 

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style