„Teleexpress” najchętniej oglądanym programem informacyjnym

W styczniu br. na pozycji lidera oglądalności wśród programów informacyjnych znalazł się „Teleexpress”. Biorąc pod uwagę całkowitą oglądalność to wszystkie serwisy zanotowały spadki, a najwięcej straciły „Wiadomości” TVP1.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Teleexpress” najchętniej oglądanym programem informacyjnym
Maciej Orłoś w studiu „Teleexpressu”

„Teleexpress” TVP1 w styczniu 2016 roku oglądało średnio 4,40 mln widzów, co zapewniło stacji 34,81 proc. udziału w rynku telewizyjnym. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej serwis stracił 1,79 proc. widzów, czyli 80 tys. oglądających, a jego udział zmalał z 34,92 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą pozycję zajęły „Wiadomości” TVP1. Widownia tego dziennika zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 9,93 proc. (409 tys. osób) do 3,70 mln oglądających. Udział „Wiadomości” w rynku zmalał z 25,44 proc. do 23,13 proc. O dużym spadku oglądalności dziennika TVP1 więcej napisaliśmy tutaj.

Natomiast ostatnie miejsce podium przypadło „Faktom” TVN. Ich oglądalność na głównej antenie zwiększyła się o 1,78 proc. (62 tys. widzów; jednocześnie był to jedyny wzrost) i w styczniu 2016 roku wyniosła ona 3,56 mln osób. Z kolei udział „Faktów” w TVN wyniósł 23,47 proc. (rok wcześniej było to 22,79 proc.).

Jednak „Fakty” nadawane są równolegle też w TVN24 Biznes i Świat, a średnia oglądalność programu na dwóch antenach w zeszłym miesiącu wyniosła 3,73 mln widzów, co przełożyło się na 24,53 proc. udziału. Było to o 4,61 proc. mniej niż w styczniu ub.r. na trzech kanałach, bo wtedy program nadawany był też dodatkowo w TVN24.

Oczko niżej znalazły się „Wydarzenia” Polsatu. Widownia tego dziennika wyniosła 2,62 mln osób, po stracie o 4,84 proc. Serwis ten emitowany jest jeszcze na antenie Polsatu News oraz Polsatu News 2. Łącznie zatem „Wydarzenia” na trzech stacjach w styczniu br. oglądało 2,84 mln widzów, czyli o 3,21 proc. mniej niż przed rokiem.

Natomiast wynik plasującej się na piątej pozycji „Panoramy” TVP2 poszedł w dół o 8,07 proc. do 1,88 mln widzów.

Wśród widzów w wieku 16-49 lat w styczniu 2016 roku na pozycji lidera oglądalności znalazły się „Fakty”, których widownia zmniejszyła się o 1,52 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp1-i-polsat-liderami-w-styczniu-tvn24-z-najwiekszym-wzrostem-w-czolowce-m-jak-milosc-hitem-miesiaca ##

W tym ujęciu jedynym wzrostem, wynoszącym 4,09 proc., pochwalić się mógł „Teleexpress”. Również i tutaj najwięcej straciły „Wiadomości” - było to 13,86 proc.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny