Telewizja napędzi tegoroczny wzrost nakładów na reklamę w Wlk. Bryt.

W bieżącym roku wydatki na reklamę w Wielkiej Brytanii zwiększą się w porównaniu z rokiem 2009 o 3,3 proc., do 14,98 miliarda funtów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Taką prognozę przedstawia najnowszy raport przygotowany przez organizację World Advertising Research Center (WARC) dla brytyjskiego stowarzyszenia Advertising Association (AA). Do wzrostu najbardziej ma przyczynić się telewizja, w przypadku której wydatki na reklamę mają wzrosnąć o 9,1 proc. Tymczasem dla reklamy internetowej prognozowany jest wzrost o 7,7 proc. Z raportu wynika również, że po sześciu kolejnych kwartałach spadku, w pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku nakłady na reklamę na Wyspach zwiększyły się o 3,4 proc. Najwyższy wzrost zanotowała reklama out-of-home (o 14,6 proc.), a następnie telewizja (o 9,8 proc.), internet (o 9,2 proc.), radio (o 8,7 proc.) i kino (o 3 proc.). Za to w przypadku prasy wydatki reklamowe poszły w dół o 2,9 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami