Telewizja napędzi tegoroczny wzrost nakładów na reklamę w Wlk. Bryt.

W bieżącym roku wydatki na reklamę w Wielkiej Brytanii zwiększą się w porównaniu z rokiem 2009 o 3,3 proc., do 14,98 miliarda funtów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Taką prognozę przedstawia najnowszy raport przygotowany przez organizację World Advertising Research Center (WARC) dla brytyjskiego stowarzyszenia Advertising Association (AA). Do wzrostu najbardziej ma przyczynić się telewizja, w przypadku której wydatki na reklamę mają wzrosnąć o 9,1 proc. Tymczasem dla reklamy internetowej prognozowany jest wzrost o 7,7 proc. Z raportu wynika również, że po sześciu kolejnych kwartałach spadku, w pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku nakłady na reklamę na Wyspach zwiększyły się o 3,4 proc. Najwyższy wzrost zanotowała reklama out-of-home (o 14,6 proc.), a następnie telewizja (o 9,8 proc.), internet (o 9,2 proc.), radio (o 8,7 proc.) i kino (o 3 proc.). Za to w przypadku prasy wydatki reklamowe poszły w dół o 2,9 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem