Telewizyjna premiera NTT Corrino

Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa marki NTT Corrino,notebook'ów produkowanych przez warszawską spółkę NTT System S.A.Kampania zostanie przeprowadzona w dwóch etapach i potrwa do końcalistopada.

kr
kr
Udostępnij artykuł:

Pierwszy etap kampanii zaplanowany został na okres od 24 do 30października.

W tym czasie spot reklamowy będzie emitowany w następującychstacjach telewizyjnych: Discovery, Discovery Science, DiscoveryCivilisation, TVN7, TVN 24, TVN Turbo, TVN Style, TV 4, AnimalPlanet oraz Polsat.

W drugim etapie, od 15 do 30 listopada, zakres kampanii zostanieposzerzony o TVN i regionalne stacje telewizji publicznej.

Kampania reklamowa prowadzona jest wspólnie z firmą Intel. Nadjej przebiegiem czuwa warszawska agencja Lemon Group.

Cel kampanii: wsparcie reklamowe dla notebook'ów markiNTT CorrinoKlient: NTT System S.A.Przedstawiciel klienta: Tomasz RajcaAgencja: Lemon GroupPrzedstawiciel agencji: Adrian RuteckiMedia: TVCzas trwania: październik - listopad 2007 r.

kr
Autor artykułu:
kr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej