Endemol Shine Polska pracuje nad reaktywacją „The Brain. Genialny umysł”

Firma Endemol Shine Polska pracuje nad reaktywacją programu „The Brain. Genialny umysł”, którego dwa sezony w 2017 roku pokazał Polsat. Właśnie wystartowały poszukiwania uczestników do trzeciej odsłony projektu.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
Endemol Shine Polska pracuje nad reaktywacją „The Brain. Genialny umysł”

W każdym odcinku talent-show „The Brain. Genialny umysł” występuje pięć osób o genialnych umysłach, które podejmują różne wyzwania w studiu telewizyjnym. Nagrodę pieniężną, wynoszącą 30 tys. zł, zdobywa tylko jeden uczestnik danego odcinka, wybrany przez jurorów i widownię w studio. Format pochodzi z katalogu Endemol Shine Group.

Pierwszy sezon programu Polsat nawał wiosną 2017 roku, a drugą - jesienią 2017 roku (obie nadawane były we wtorkowe wieczory).

Ruszyły castingi do trzeciego sezonu

Nad wznowieniem programu po 4 latach przerwy pracuje Endemol Shine Polska, producent wykonawczy polskiej edycji projektu. Właśnie ruszyły poszukiwania uczestników do „The Brain. Genialny umysł 3”. Aby wziąć udział w castingu, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy, który dostępny jest na stronie endemolshine.pl.

- Pierwsze dwa sezony „Braina” pokazały ludzi o nadzwyczajnych umiejętnościach i imponujących predyspozycjach. To była nowość w telewizji, która się sprawdziła. Pracujemy nad przygotowaniem kontynuacji, bo wierzymy, że warto - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Ryszard Sibilski, prezes Endemol Shine Polska.

Jak mówi nam Sibilski „w dobie dominacji bikini-reality odczuwamy niedosyt ambitniejszych treści i powrót do niezwykle uzdolnionych osób jakie gościliśmy w pierwszych dwóch sezonach „The brain: Genialny umysł”. 4 lata po ostatniej emisji internetowa społeczność fanów programu urosła kilkukrotnie”.

- Są to ludzie nie tylko z Polski, lecz z całego świata, którzy zachwycają się talentem naszych rodaków. 100 milionów wyświetleń filmików z naszego programu w Internecie jest tego najlepszym świadectwem - informuje.

Emisja w Polsacie?

Na chwile obecną nie wiadomo, gdzie program będzie można oglądać. Telewizja Polsat nie zdradza informacji czy jest zainteresowana kontynuacją cyklu.

- Za wcześnie by podać konkrety na ten temat - ucina w rozmowie z nami Ryszard Sibilski.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/taniec-z-gwiazdami-kto-wygral-wyniki-ogladalnosci,7170095460877953a ##

Aktualnie nie jest jeszcze znany gospodarz oraz skład jurorów trzeciej odsłony programu. Pierwsze dwie edycje prowadził Jerzy Mielewski, a w jury drugiego sezonu zasiadali: Anita Sokołowska, Cezary Żak, dr Mateusz Gola oraz ReZigiusz.

Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność pierwszej edycji produkcji wyniosła 1,89 mln widzów. Przełożyło się to na 11,90 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,78 proc. w grupie 16-59.

Drugą edycję śledziło z kolei 1,36 mln osób. Przełożyło się to na 8,89 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym w 4+, 10,64 proc. w 16-49 oraz 10,30 proc. w 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/family-food-fight-pojedynek-na-smaki-nowosc-polsat-ogladalnosc,7170097874212481a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami