"The End Of Silence" - Matthew Herbert w czerwcu wyda nowa płytę

Matthew Herbert przygotował kolejny muzyczny projekt. Jego najnowsza płyta, "The End Of Silence", ukaże się 24 czerwca.

mniej / megafon.pl / zero
mniej / megafon.pl / zero
Udostępnij artykuł:

Zgodnie z tym, do czego zdążył nas przygotować artysta, nie jest to typowe muzyczne przedsięwzięcie. Jak wyjaśnia Herbert całość stworzona została z 10-sekundowych nagrań wojennego fotografa, Sebastiana Meyera, podczas bombardowania w Libanie w 2011 roku. - Chciałem zatrzymać historię, wcisnąć pauzę, przejść się wewnątrz dźwięku - tłumaczy twórca. - Spróbować zrozumieć jego komponenty, zrozumieć, czemu było to tak przerażające skoro nigdy na własne uszy nie słyszałem wybuchu.

- Nagrania zostały pofragmentowane i rozbite niczym atom - dodaje.

Materiał powstawał przez trzy dni na walijskiej wsi w czerwcu 2012 roku. Całość została podzielona na trzy części. Wydawcą jest Accidental.

Dorobek Matthew Herberta zamyka "Tesco" wydane pod szyldem Wishmountain.

mniej / megafon.pl / zero
Autor artykułu:
mniej / megafon.pl / zero
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS