The Martin Agency z budżetem reklamowym Morgan Stanley

Bank inwestycyjny Morgan Stanley zatrudnił The Martin Agency do obsługi swojego globalnego budżetu reklamowego.

km
km
Udostępnij artykuł:

W przetargu na warty ponad 29 milionów euro budżet The Martin Agency (należąca do Interpublic Group) pokonała inne, nie wymienione z nazwy agencje.

Do tej pory Morgan Stanley obsługiwany był przez agencję Ogilvy & Mather (WPP Group). Za planowanie i zakup mediów dla banku nadal będzie odpowiedzialny dom mediowy Spark Communications (Publicis Groupe), będący częścią Starcom.

Morgan Stanley, który w tym roku obchodzi swoje 75. urodziny, ma około 1200 oddziałów w 38 krajach całego świata.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"