They.pl odpowiada za komunikację marki Joanna

Do grona klientów agencji digital marketingowej They.pl dołączyła marka kosmetyczna Joanna.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Agencja zajmuje się prowadzeniem profili marki w mediach społecznościowych – na Facebooku oraz Instagramie. They.pl odpowiada również za tworzenie koncepcji kreatywnych dotyczących promocji kosmetyków do włosów wśród influencerów oraz egzekucję działań.

Strony nie informują o szczegółach podpisanej umowy.

Laboratorium Kosmetyczne Joanna w swoim portfolio posiada ponad 500 produktów do koloryzacji, depilacji, a także peelingów myjących

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana