Tic Tac i Hand Made rozszerzają współpracę

Agencja reklamowa Hand Made rozszerza trwającą od 2017 współpracę z marką cukierków Tic Tac (Ferrero).

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Hand Made pracuje z marką Tic Tac od 2017 roku i obsługuje największe aktywności marki w Polsce i zapewnia stałe wsparcie strategiczno-kreatywne.

Firmy poszerzyły zakres współpracy o obsługę mediów społecznościowych. Hand Made zajmuje się dla marki komunikacją na Facebooku, Instagramie i Youtube oraz dba o jakość moderacji.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tic-tac-joanna-koroniewska-maciej-dowbor-odswieza-chwile-dobra-energia ##

- O wyborze agencji zadecydował profesjonalizm, zaangażowanie i świetne pomysły w przetargu. Dodatkowym atutem była dotychczasowa współpraca i jej wyniki - mówi Magdalena Łącka, country category marketing manager marki.

Do tej pory agencja była odpowiedzialna za bieżącą komunikację marki, w tym strategię, kreację i obsługę graficzną, jak również organizację loterii i aktywacji konsumenckich. Efektem wspólnych działań były między innymi kampanie “Odśwież chwile dobrą energią”, “Tic Tac łączy latem”, “Dziel się delikatnością”, czy “Dekady świeżości” z okazji 50-lecia brandu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji