Ticketmaster przejmuje firmę Upgraded. Będzie zabezpieczał bilety technologią blockchain

Zajmujący się sprzedażą biletów na imprezy rozrywkowe i sportowe serwis Ticketmaster przejął firmę Upgraded oferującą zabezpieczenia oparte na technologii blockchain. Dzięki temu Ticketmaster chce lepiej chronić swoich użytkowników przed kupowaniem podrobionych wejściówek, a organizatorom imprez zapewnić lepszą kontrolę nad dystrybucją biletów.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Ticketmaster jest działającą także w Polsce platformą internetową pozwalającą na zakup online biletów na takie wydarzenia jak mecze sportowe, koncerty, festiwale czy inne wydarzenia artystyczne.

Teraz Ticketmaster za nieujawnioną kwotę przejął firmę Upgraded, która zajmuje się konwertowaniem tradycyjnych biletów na ich formę elektroniczną i zabezpieczaniem tych wejściówek z wykorzystaniem technologii blockchain.

Na razie nie wiadomo kiedy Ticketmaster wprowadzi u siebie rozwiązanie opracowane przez Upgraded. Serwis wyjaśnia, że elektroniczna forma biletów wykorzystująca blockchain z jednej strony będzie chronić użytkowników przed nabywaniem sfałszowanych wejściówek, z drugiej zaś da organizatorom imprez lepszą niż dotąd kontrolę nad dystrybucją ich biletów.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję