TikTok wybiera Zenith do obsługi mediowej

Właściciel aplikacji TikTok rozstrzygnął globalne postępowanie przetargowe dotyczące wyboru domu mediowego. Serwis obsługiwać będzie Zenith (Publicis Groupe).

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Zenith przejmuje obsługę mediową TikToka po niecałym roku od PHD (Omnicom). Nowy dom mediowy zacznie realizację zadań dla TikToka od września.

Branżowe media zagraniczne piszą, że zmiana partnera mediowego może mieć związek z tym, że PHD wygrał niedawno przetarg na obsługę innego serwisu społecznościowego - Twittera.

TikTok należy do chińskiej firmy ByteDance. Aplikacja została na całym świecie pobrana niemal 2 mld razy.

Aplikacja mierzy się z zarzutami o niewłaściwe gromadzenie i przetwarzanie danych użytkowników. „The Wall Street Journal” kilka dni temu napisał, że TikTok przez 15 miesięcy zbierał z urządzeń z Androidem, w których był zainstalowany adresy MAC, czyli unikalne numery pozwalające na identyfikację każdego urządzenia w sieci. Rzeczniczka TikToka zapewniła, że obecna wersja aplikacji ne gromadzi identyfikatorów MAC użytkowników, a cały proces zakończył się jesienią ubiegłego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję