Time Warner zainwestuje 100 milionów dolarów w programy i reklamy na Snapchacie

Time Warner i Snap, właściciel aplikacji Snapchat zawarli porozumienie zgodnie z którym medialny koncern zainwestuje kwotę 100 milionów dolarów w oryginalne treści oraz reklamy swoich marek publikowane w serwisie. W ciągu jednego roku Time Warner zamierza zamieścić na Snapchacie przynajmniej 10 oryginalnych programów, filmów i seriali.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

O umowie podpisanej pomiędzy Time Warner a Snapem poinformował m.in. dziennik „The Wall Street Journal”.

Zgodnie z ujawnionymi informacjami w ciągu najbliższych kilku lat Time Warner będzie emitował na Snapchacie programy, filmy i seriale własnej produkcji, według zapowiedzi co roku pojawi się w ofercie serwisu przynajmniej 10 tego typu tytułów.

Na razie nie podano szczegółowo jakie pozycje znajdą się w Snapchacie w pierwszej kolejności, według spekulacji będą one pochodziły z takich stacji należących do Time Warner jak HBO, Turner, CNN, Cartoon Network oraz wytwórni Warner Bros. Wartość całej umowy ma wartość 100 mln dol.

W ramach porozumienia marki należące do Time Warner w okresie obowiązywania umowy będą też zamieszczać na Snapchacie własne reklamy.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek