Times Square PR dla Fundacji Oświatowej im. Stanisława Konarskiego

Agencja Times Square Public Relations rozpoczęła współpracę z Fundacją Oświatowa im. Stanisława Konarskiego prowadzoną przez Zakon Pijarów.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

Działania agencji będą miały na celu wypromowanie Fundacji Oświatowej na rynku lokalnym, wsparcie tegorocznej edycji wakacyjnego programu dla dzieci z rodzin niezamożnych „Wakacje z Indianami” oraz pracę kreatywną przy tworzeniu nowego projektu jakim będzie program „Plus na Start”.

Współpraca potrwa co najmniej 18 miesięcy. Obejmie przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji w Internecie, optymalizację komunikatów pod kątem usability i perswazyjności, media relations, Net PR Synergy oraz doradztwo wizerunkowe.

Fundacja Oświatowa im. Stanisław Konarskiego została powołana 21 grudnia 1998 roku przez Polską Prowincję Zakonu Pijarów. Niesie pomoc dzieciom i młodzieży z uboższych rodzin w zdobywaniu wiedzy i kształtowaniu właściwych postaw moralnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"