Times Square PR dla Fundacji Oświatowej im. Stanisława Konarskiego

Agencja Times Square Public Relations rozpoczęła współpracę z Fundacją Oświatowa im. Stanisława Konarskiego prowadzoną przez Zakon Pijarów.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

Działania agencji będą miały na celu wypromowanie Fundacji Oświatowej na rynku lokalnym, wsparcie tegorocznej edycji wakacyjnego programu dla dzieci z rodzin niezamożnych „Wakacje z Indianami” oraz pracę kreatywną przy tworzeniu nowego projektu jakim będzie program „Plus na Start”.

Współpraca potrwa co najmniej 18 miesięcy. Obejmie przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji w Internecie, optymalizację komunikatów pod kątem usability i perswazyjności, media relations, Net PR Synergy oraz doradztwo wizerunkowe.

Fundacja Oświatowa im. Stanisław Konarskiego została powołana 21 grudnia 1998 roku przez Polską Prowincję Zakonu Pijarów. Niesie pomoc dzieciom i młodzieży z uboższych rodzin w zdobywaniu wiedzy i kształtowaniu właściwych postaw moralnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day