Times Square Public Relations znowu dla VIP Stolarki

Już po raz trzeci agencja Times Square Public Relations współpracuje z organizatorami programu VIP – Najlepsze Okna, Drzwi, Bramy Garażowe.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja będzie odpowiedzialna za internetowe działania komunikacyjne związane z wydarzeniem.   Współpraca ma charakter projektowy.

IV edycja Programu VIP – Najlepsze Okna, Drzwi, Bramy Garażowe wystartowała na początku kwietnia 2011 roku, jej organizatorem jest portal Infookno.pl, zajmujący się tematyką stolarki budowlanej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek