TLC „zaskakuje i porusza”. Nowa oprawa i programy (wideo)

W niedzielę 1 maja br. telewizja TLC wprowadzi nową oprawę graficzną i cztery nowe programy. Zmiany w stacji będą promowane kampanią „TLC. Zaskakuje i porusza”.

pk
pk
Udostępnij artykuł:
TLC „zaskakuje i porusza”. Nowa oprawa i programy (wideo)

Nowa oprawa graficzna TLC będzie opierała się o intensywne, kontrastujące ze sobą kolory - miętowy, czekoladowy, żółty, czerwony i różowy. W odświeżonych elementach graficznych pojawią się także emotikony.

Oprócz nowej oprawy graficznej, stacja przygotowała także odświeżoną stronę internetową, na której umieszczono m.in. generator memów.

- TLC w nowej odsłonie komunikuje się ze swoją widownią w sposób prosty i innowacyjny, unikając niepotrzebnych słów - podkreśla Bartłomiej Główczyński, channel director lifestyle Poland w Discovery Networks CEEMEA.

Zarówno nowa oprawa graficzna jak i slogan stacji - „TLC. Zaskakuje i porusza” - są polską wersją międzynarodowej kampanii „OMG with heart”.

Nowa identyfikacja wizualna została przygotowana wewnętrznie. Polska odsłona kampanii marketingowej „TLC. Zaskakuje i porusza” obejmie działania promocyjne w kanałach własnych Discovery Networks, w mediach społecznościowych, w internecie i w telewizji.

Od maja na antenie TLC pojawią się cztery nowe programy. „Kilogramy zbędnej skóry” (premiera 12 maja, godz. 22.30) to serial dokumentalny opowiadający o osobach, które pomimo zwycięstwa z nadwagą, muszę zmierzyć się z uciążliwym problemem zbędnej skóry.

W programie „Odnaleźć się w chorobie” przedstawione zostaną losy osób chorujących na bardzo rzadkie schorzenia. Bohaterowie po raz pierwszy w życiu poznają kogoś, kto cierpi na tę samą przypadłość  (premiera 18 maja, godz. 22.30).

„Schudnę dla Ciebie” to dokumentalna seria, której bohaterowie poddadzą się restrykcyjnej diecie i ciężkim treningom, aby zrobić wrażenie na swoich partnerach (premiera 24 maja, godz. 21.30).

W maju TLC pokaże również nowe odcinki serii „Słodki biznes”, która przedstawia życie światowej sławy mistrza cukiernictwa Buddiego Valastro (od 21 maja, godz. 18:00).

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w marcu br. średni udział TLC w rynku wyniósł 0,26 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej