TNS odrzucił ofertę WPP

Firma badawcza Taylor Nelson Sofres (TNS) odrzuciła wartą 1,9miliarda dolarów ofertę przejęcia złożoną przez holding reklamowyWPP Group.

km
km
Udostępnij artykuł:

W swoim niedzielnym oświadczeniu TNS poinformował, że odrzuciłofertę WPP, gdyż nie leży ona w najlepszym interesie akcjonariuszyfirmy badawczej - informuje serwis Adweek.

Zarząd TNS, któremu w tej sprawie doradzał Deutsche Bank orazJPMorgan Cazenove, decyzję o odrzuceniu propozycji WPP podjąłjednogłośnie. "Zarząd nie wahał się odrzucając tą oportunistycznąpropozycję, uznając że znacząco zaniża ona wartość firmy" - napisałw oświadczeniu prezes TNS Donald Brydon.

Gdyby doszło do przejęcia WPP stałaby się pod względem dochodówdrugą po Nielsenie największą firmą badawczą na świecie. Z kolei potym jak TNS odrzucił ofertę WPP, pojawiły się doniesienia, że terazto Nielsen może złożyć własną ofertę przejęcia po znacznie wyższejcenie.

źródło: Adweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"