TNS znów odrzuca ofertę WPP

Firma badawcza Taylor Nelson Sofres (TNS) po raz drugi odrzuciłaofertę przejęcia złożoną przez holding reklamowy WPP Group.

km
km
Udostępnij artykuł:

Zarząd TNS znów podjął swoją decyzję jednogłośnie, uznając, żepropozycja WPP "znacząco zaniża wartość firmy" - informuje serwisBrand Republic.

Przypomnijmy, że po raz pierwszy WPP złożył swoją ofertę 5 maja,proponując 948 milionów funtów. Ostania oferta wynosiła już 996milionów funtów. "Zarząd spotkał się i bez wahania odrzucił tęskorygowaną propozycję, która znacząco zaniża wartość firmy" -oświadczył prezes TNS Donald Brydon.

Gdyby doszło do przejęcia WPP stałaby się pod względem dochodówdrugą po Nielsenie największą firmą badawczą na świecie.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?