Tobey Maguire, Kate Winslet i Josh Brolin w "Labor Day"

Tobey Maguire dołączył do obsady nowego filmu Jasona Reitmana "Labor Day".

mniej / megafon.pl / zero
mniej / megafon.pl / zero
Udostępnij artykuł:

Obraz oparty będzie na książce Joyce Maynard i opowie o Adele Wheeler, samotnej matce (w tej roli Kate Winslet) i jej 13-letnim synu Henrym (Gattlin Griffith). W dzień Święta Pracy Henry spotyka na swojej drodze tajemniczego nieznajomego imieniem Frank (Josh Brolin). Mężczyzna, który okazuje się zbiegłym więźniem, prosi chłopca o pomoc i w ciągu pięciu dni życie całej trójki zmienia się na zawsze.

W filmie wystąpią także J.K. Simmons, Brooke Smith i Brighid Fleming. Teraz do obsady dołączył Tobey Maguire. Aktor wcieli się w dorosłą wersję Henry'’ego i będzie również narratorem filmu.

Jason Reitman nie tylko reżyseruje "Labor Day", ale jest również autorem scenariusza. Zdjęcia rozpoczną się jeszcze w tym miesiącu i będą realizowane w Massachusetts.

Maguire ostatnio zagrał w czarnej komedii "The Details" oraz u Baza Luhrmanna w "The Great Gatsby".

mniej / megafon.pl / zero
Autor artykułu:
mniej / megafon.pl / zero
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji