Kasia Tusk, Krzysztof Gonciarz i blogerzy w kampanii tołpy

Marka dermokosmetyków tołpa rozpoczęła akcję "Zmywamy się", poświęconą oczyszczaniu skóry. Kampania bazuje głownie na współpracy z influencerami - Kasią Tusk, Krzysztofem Gonciarzem, Janiną Bąk (Janina Daily), Kasią Gandor, Ryfką (Szafa Sztywniary) oraz Martą Parciak (Zmalowana).

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach akcji influencerzy na swoich kanałach opowiedzą, w jaki sposób podchodzą do kwestii oczyszczania skóry. Dzięki współpracy z twórcami internetowymi tołpa chce pokazać, że oczyszczanie stanowi ważny, choć niedoceniany element pielęgnacji cery. Do prawidłowego jej oczyszczenia wystarczą tylko trzy minuty. W zależności od chęci, podejścia i czasu marka proponuje trzy warianty oczyszczenia - bardzo szybki, szybki lub wolniejszy.

Kampanię wspiera chatbot na Messengerze i stronie internetowej akcji. Dzięki niemu można dowiedzieć się więcej o swojej skórze, poznać błędy w pielęgnacji, a także odkryć nowości i bestsellery marki. Program pomaga określić typ skóry, a dopasowany do jej potrzeb kosmetyk klient może dostać w prezencie.

Finałem akcji będzie konkurs zachęcający użytkowników do pokazania swoich sposobów na oczyszczanie. Nagrodą główną jest wyjazd do Glendoria i Camp Spa na Warmii.

To nie pierwsza akacja marki z influencerami - w 2016 roku grupa blogerów (w tym biorąca udział w bieżącej kampanii Kasia Gandor) była zaangażowana w "tołpa off" - aktywację, a ramach której na 24 godziny wyłączyli swoje blogi. Marka chciała w ten sposób pokazać, jakie wartości prócz pielęgnacji są dla niej ważne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana