Tomas Kotman w nowym piłkarskim spocie SuperLigi w Netii (wideo)

Od początku marca trwa druga odsłona piłkarskiej kampanii reklamującej SuperLigę w Netii. Tym razem Tomasz Kot wciela się w rolę zarówno trenera, jak i piłkarza.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowym spocie reklamującym internetową ofertę SuperLiga w Netii Tomasz Kot jako selekcjoner zabawnie łamanym językiem przedstawia pierwszego zawodnika, którego udało się pozyskać dzięki wsparciu kibiców – Tomasa Kotmana. Jednocześnie przekaz informuje, że internet w SuperLidze jest dostępny już za 49 zł miesięcznie, a przez pierwsze cztery miesiące korzystania z tej oferty – dostępnej w umowach na 24 miesiące – nie płaci się abonamentu telefonicznego. Obecna odsłona akcji jest kontynuacją jej pierwszego etapu, który rozpoczął się pod koniec stycznia (więcej).

Kreację kampanii przygotowała agencja Brasil, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych