Tomasz Bałuk prezesem SAR-u, Czaja i Bogdanowicz w zarządzie

Tomasz Bałuk został wybrany na prezesa Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Nowymi członkami zarządu organizacji zostali też Magdalena Czaja i Przemysław Bogdanowicz.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:

Tomasz Bałuk (na zdjęciu), CEO Ogilvy Group Poland, został wybrany na prezesa SAR-u w wyniku głosowania podczas walnego zgromadzenia członków stowarzyszenia. Bałuk zastąpił na tym stanowisku Annę Lubowską, która zrezygnowała z niego w związku z nowymi obowiązkami podejmowanymi w swojej macierzystej firmie MEC (więcej na ten temat).

– Moją ambicją jest, aby SAR i stowarzyszone w nim firmy determinowały zmiany, którym podlega obecnie rynek reklamowy. Jednym z najważniejszych elementów prowadzących do osiągnięcia tego celu jest budowa struktur aktywnych członków związku, które mają odzwierciedlać struktury firm członkowskich –  deklaruje Tomasz Bałuk. – Zależy mi na tym, żeby zaangażować firmy zajmujące się różnymi formami komunikacji, chciałbym też zwiększyć udział agencji lokalnych  w projektach i aktywnościach stowarzyszenia – dodaje.

grafika

Ponadto na nowych członków zarządu SAR-u zostali wybrani Magdalena Czaja, prezes zarządu agencji San Markos, i Przemysław Bogdanowicz, chief creative officer agencji BBDO Warszawa. Zastąpili w tej funkcji Sławomira Stępniewskiego, prezesa  Hypermedia Isobar, i Kota Przyborę, dyrektora kreatywnego PZL, którzy zrezygnowali z niej ze względów osobistych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?