Tomasz Fill pokieruje sponsoringiem Grupy TP

Tomasz Fill został dyrektorem departamentu sponsoringu Grupy TP. Zastąpił w tej funkcji Piotra Gołosa, który odchodzi z firmy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Tomasz Fill (na zdjęciu) będzie kierował departamentem sponsoringu Grupy TP, który został utworzony w miejsce wydziału ds. sponsoringu. – Zmiana struktury zarządzania projektami sponsoringowymi związana jest z nowymi wyzwaniami obejmującymi obszary pozasportowe – uzasadnia Tomasz Nowakowski, dyrektor wykonawczy TP ds. korporacyjnych. Wcześniej wydziałem ds. sponsoringu przez rok kierował Piotr Gołos, który obecnie odchodzi z firmy. W Grupie TP pracował ogółem od siedmiu lat. Na razie nie ujawnia swoich dalszych planów zawodowych.

Tomasz Fill

Natomiast Tomasz Fill z branżą public relations jest związany od blisko 10 lat, a od kilku lat odpowiada za komunikację w dużych firmach. W latach 2002-2006 był rzecznikiem prasowym PZU SA i PZU Życie, następnie dyrektorem zarządzającym ds. komunikacji korporacyjnej i relacji inwestorskich w PGNiG oraz dyrektorem departamentu public relations i rzecznikiem prasowym PKO BP. Ostatnio zajmował stanowisko dyrektora departamentu komunikacji w PGNiG, kierując w firmie opracowywaniem i wprowadzaniem strategii zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu. Studia z zakresu politologii ukończył na Uniwersytecie Warszawskim, a podyplomowo – studia z zakresu ubezpieczeń na Akademii Finansów w Warszawie.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe