Tomasz Hajto nie będzie już reklamował eToto

Były piłkarz, a obecnie ekspert Polsat Sport Tomasz Hajto skończył trzyletnią współpracę reklamową z firmą bukmacherską eToto.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

O zakończeniu współpracy Tomasz Hajto poinformował na Twitterze, podziękował menedżerom eToto.

Hajto od kilku lat jest ekspertem piłkarskim w Polsat Spot. Współkomentuje mecze i jest stałym gościem magazynu „Cafe Futbol”. Przez kilka lat razem z Mateuszem Borkiem komentował mecze reprezentacji Polski, sporą popularność w internecie przyniosły mu wtedy zabawne powiedzenia i lapsusy językowe.

Od paru lat ambasadorami reklamowymi eToto są m.in. dziennikarze piłkarscy Mateusz Borek, Tomasz Smokowski (obaj na początku ub.r. odeszli z Polsatu do youtube’owego Kanału Sportowego), Michał Pol Roman Kołtoń i Przemysław Rudzki oraz były piłkarz Artur Wichniarek (obecnie ekspert Polsat Sport).

Wizerunek ambasadorów jest wykorzystywany w reklamach eToto, ponadto regularnie uczestniczą oni w „Quizie pod napięciem” na kanale youtube’owym firmy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero