Tomasz Jarzębowski head of PR w Kool Things

Do warszawskiej agencji gamingowej Kool Things dołączył Tomasz Jarzębowski, gdzie objął stanowisko head of PR.

Tomasz Jarzębowski
Tomasz Jarzębowski
Udostępnij artykuł:

Do obowiązków Jarzębowskiego należy między innymi nadzorowanie prac zespołu PR, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z obecnymi i nowymi klientami agencji, utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami, liderami opinii i ekspertami, czy działania z zakresu new business we współpracy z zespołem sprzedażowym.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mateusz-bachlaj-kool-things ##

Ostatnio w OTCF

Ostatni rok Tomasz Jarzębowski spędził w OTCF, gdzie odpowiadał za marketing i komunikację takich marek jak 4F oraz Under Armour.

Swoją przygodę z gamingiem zaczynał jako redaktor i recenzent gier w magazynach takich, jak "Gry Komputerowe", "PC Gamer PL", "Świat Gier Komputerowych" czy "Reset". Łącznie dekad e spędził w Electronic Arts, z czego 5 lat bezpośrednio odpowiadał za rozwój sportowej gałęzi studia, przede wszystkim serii FIFA w regionie centralnej i wschodniej Europy

W CD Projekt Red Jarzębowski odpowiedzialny był za całość działań marketingowych gry Wiedźmin 3: Dziki Gon i premierę tytułu na całym świecie. Do jego kompetencji należała też współpraca z wydawcami takimi jak Warner Bros., Bandai Namco i wieloma innymi w zakresie planowania kampanii mediowej, wcielania jej w życie oraz działań trade marketingowych.

Przez cztery lata zajmował się marketingiem marek Monster Energy i Burn w Polsce, na Ukrainie, Litwie, Łotwie, Estonii, Danii i Finlandii.

Tomasz Jarzębowski
Autor artykułu:
Tomasz Jarzębowski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Parkiet" z nową ofertą prenumeraty

"Parkiet" z nową ofertą prenumeraty

Właściciel ChataGPT w chmurze od Amazona. Umowa na prawie 40 mld dolarów

Właściciel ChataGPT w chmurze od Amazona. Umowa na prawie 40 mld dolarów

Burza wokół wywiadu Rymanowskiego nie cichnie. Co dziennikarz na tym zyskał?

Burza wokół wywiadu Rymanowskiego nie cichnie. Co dziennikarz na tym zyskał?

65 nagród na 26. edycji Effie Awards Poland. Tryumf DDB Warszawa, Zenith i McDonald's

65 nagród na 26. edycji Effie Awards Poland. Tryumf DDB Warszawa, Zenith i McDonald's

Kanał Zero krytykowany za reklamy dostawcy VPN. "Nie instalujcie"

Kanał Zero krytykowany za reklamy dostawcy VPN. "Nie instalujcie"

Zwolnienia w Grupie NaTemat

Zwolnienia w Grupie NaTemat