Tomasz Jarzębowski head of PR w Kool Things

Do warszawskiej agencji gamingowej Kool Things dołączył Tomasz Jarzębowski, gdzie objął stanowisko head of PR.

Tomasz Jarzębowski
Tomasz Jarzębowski
Udostępnij artykuł:

Do obowiązków Jarzębowskiego należy między innymi nadzorowanie prac zespołu PR, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z obecnymi i nowymi klientami agencji, utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami, liderami opinii i ekspertami, czy działania z zakresu new business we współpracy z zespołem sprzedażowym.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mateusz-bachlaj-kool-things ##

Ostatnio w OTCF

Ostatni rok Tomasz Jarzębowski spędził w OTCF, gdzie odpowiadał za marketing i komunikację takich marek jak 4F oraz Under Armour.

Swoją przygodę z gamingiem zaczynał jako redaktor i recenzent gier w magazynach takich, jak "Gry Komputerowe", "PC Gamer PL", "Świat Gier Komputerowych" czy "Reset". Łącznie dekad e spędził w Electronic Arts, z czego 5 lat bezpośrednio odpowiadał za rozwój sportowej gałęzi studia, przede wszystkim serii FIFA w regionie centralnej i wschodniej Europy

W CD Projekt Red Jarzębowski odpowiedzialny był za całość działań marketingowych gry Wiedźmin 3: Dziki Gon i premierę tytułu na całym świecie. Do jego kompetencji należała też współpraca z wydawcami takimi jak Warner Bros., Bandai Namco i wieloma innymi w zakresie planowania kampanii mediowej, wcielania jej w życie oraz działań trade marketingowych.

Przez cztery lata zajmował się marketingiem marek Monster Energy i Burn w Polsce, na Ukrainie, Litwie, Łotwie, Estonii, Danii i Finlandii.

Tomasz Jarzębowski
Autor artykułu:
Tomasz Jarzębowski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały